STAFFIPÄIVÄ 2021

Lauantaina 2.10. kokoonnumme viettämään Staffipäivää Tuusulaan! Ohjelmassa Nuori staffi -kilpailu, näyttelytreenit sekä jalostustarkastus. Ilmoittaudu 20.9. mennessä.

Kutsukirje ja aikataulu

Nuori staffi -kisan luettelo ja tulokset

10:00 - 13:00 Jalostustarkastukset
10:30 - 11:45 Näyttelytreenit
12:00 - 15:30 Nuori Staffi -kilpailu

NÄYTTELYTREENIT

Ennen Nuori Staffi -kisaa järjestetään näyttelytreenit, joissa kerrotaan lyhyesti perustiedot näyttelyistä sekä opetetaan, miten staffi esitetään näyttelyissä.

Näyttelytreenit ovat maksuttomat.

NUORI STAFFI -KILPAILU

Nuori staffi -kisa on epävirallinen näyttely alle 18 kuukautta vanhoille rekisteröidyille staffordshirenbullterriereille. Urokset ja nartut kisaavat omissa, iän mukaan määräytyvissä luokissa.

Kisan tuomarina toimii ulkomuototuomari Anneli Pukkila.

Osallistumismaksu 15 € / koira

JALOSTUSTARKASTUS

Tapahtumassa järjestetään jalostustarkastuksen ulkomuoto-osio staffeille. Tarkastuksen suorittaa Kaisa Metteri-Gold. Koiran tulee olla täyttänyt 18 kk. Tarkastukseen voi ilmoittautua maksimissaan kymmenen koiraa. Osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tarkastuksen hinta 25 € / koira

PAIKKA

Männistön lava, Tuusula
Männistöntie, 04500 Kellokoski

ILMOITTAUDU 20.9.2021 MENNESSÄ

NUORI STAFFI -KILPAILUN ILMOITTAUTUMINEN

JALOSTUSTARKASTUKSEEN ILMOITTAUTUMINEN

Nuori Staffi -kilpailu 15 € / koira

Jalostustarkastus 25 € / koira

Maksut FI79 8000 1401 5066 55 Viite: 1410

Kutsukirjeet lähetetään noin viikkoa ennen tapahtumaa

ROKOTUKSET

Kaikkien osallistuvien koirien tulee olla rokotettu Kennelliiton määräysten mukaisesti.

Myös alle 5 kuukautinen pentu voi osallistua Nuori Staffi -kilpailuun mikäli sillä on Kennelliiton määräysten mukaisesti rokotukset kunnossa. Huomioithan, että sekä penikkatauti-, että rabiesrokotteen antamisesta täytyy olla kulunut vähintään 21 vuorokautta.

MUUT OHJEET

Jos osallistujamäärää joudutaan viranomaismääräysten takia rajoittamaan, tehdään se ilmoittautumisjärjestyksen mukaisesti. Ilmoittautumismaksu palautetaan ainoastaan siinä tapauksessa, jos näyttely peruutetaan tai osallistujamäärän takia joudutaan rajoittamaan.

TIEDUSTELUT

Eija Rahikka