Staffordshirenbullterrieriyhdistys julkaisee juhlavuoden kunniaksi Annual 2013 -vuosikirjan

Kirja sisältää kattavan katsauksen staffiharrastuksiin vuoden ajalta - esille pääsevät näyttelyihin, agilityyn, tokoon ja luonnetesteihin osallistuneet ja niissä menestyneet koirat. Kirjassa käsitellään myös historiaa juhlavuoden teeman näkökulmasta; staffit Suomessa 50 vuotta ja rodun yhdistystoiminta 45 vuotta. Kirja on värillinen ja kovakantinen.

Annual 2013 julkaistaan 8.8.2014 symposiumin jälkeen järjestettävällä juhlaillallisella. Kirjan voi tilata ennakkoon - tee tilaus tästä

Tarvitsemme apuasi kasvattaja / staffinomistaja kirjan teossa!

Toimita staffistasi 15.5.2014 mennessä:

KUVA, KENNELNIMi, KUTSUMANIMi, SYNTYMÄAIKA, TÄYTETTY SUKUTAULU KOLMANTEEN POLVEEN ASTI sekä OMISTAJAN ja KASVATTAJAN NIMITIEDOT

• Suomen Muotovaliosta 2013
  • Hyppy/toko /agility – valiosta 2013
  • Luonnetestatuista staffeista 2013

Lataa sukutaulupohja tästä

KUVA, KOIRAN NIMI, OMISTAJAT JA KASVATTAJAT

• Kolmen suurimman näyttelyn PU 1-4/ PN 1-4, sekä ROP-veteraani, -pentu ja- kasvattaja
       7.9. Staffordshirenbullterrierien erikoisnäyttely, Karon Jackson ja Shirley Gray
       24.8. Terrierijärjestön erikoisnäyttely, John Scanlon
       15.12. Voittaja näyttely, Benny Blid von Schedvin
  • Tuonneista, joita on käytetty siitokseen (2005 syntyneet ja sitä nuoremmat)
  • Suomessa Voittajatittelin 2013 saaneista staffeista (Pohjoismaiden voittaja- ja Voittajanäyttely)
  • Erkoisnäyttelyn voittajat vuodesta 2005 lähtien
  • Kiertopalkinnon saajat 2013

KUVAN KUVAKOLLAASIA VARTEN

• Vuoden 2013 minkä tahansa näyttelyn suomalainen ROP
  • Eri harrastuslajeissa menestyneistä staffeista

KENNELILMOITUKSET

Annual 2013 julkaistaan yhdistyksen kansainvälisessä Symposiumissa 8.8.2014 juhlaillallisen yhteydessä.
Kirjan hinta on 25€/kpl. Tarjoamme kasvattajille edullista kennelilmoitustilaa, jolloin saat kokosivun mainoksen ja kirjan yhteishintaan 40€.
Kirjassa paikkoja rajoitetusti, joten ole ajoissa ja varaa ilmoituksellesi tilaa sbtyannual2013@gmail.com

YRITYSMAINOKSET

Yrityksille tarjoamme mainostilaa 50€ sivuhintaan. Lähetä yhteistyökumppaneillesi mainoskirje (PDF)

Sitovat mainospaikkavaraukset Annual 2013 -kirjaan: sbtyannual2013@gmail.com

Huomioithan, että mainospaikkoja on rajoitetusti, OLE ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA!

Annual 2013 -kirjan ennakkotilaustiedot tulevat yhdistyksen sivuille myöhemmin.

Lähettäessäsi kuvan ja tiedot, huomioithan tämän!

• Ilmoitathan koiran omistajana suostumuksesi kuvan julkaisemiseen Annual 2013 -kirjassa, sekä valokuvaajan nimen suostumuksineen. Mikäli kasvattajana lähetät keskitetysti kasvateistasi kuvia, niin välitä aiemmin mainitut suostumukset omistajalta ja kuvaajalta.
  • Lähetä kuva mahdollisimman suurena ja tarkkana tiedostona. Mikäli kuva ei ole riittävä julkaistavaksi, niin olemme tarvittaessa yhteydessä.
  • Lähettämättömiä materiaaleja emme erikseen pyydä ja ne jää tällöin julkaisematta. Lähetettyä materiaalia ei myöskään tarkasteta kauttaaltaan, joten pyydämme tarkkuutta tietojen lähetyksissä.
  • Pyydämme, että yhteen sähköpostiin liitetään vain yhden koiran sukutaulupohja täytettynä, muut pyydetyt tiedot ja tämän kuva suostumuksineen.
  • Otsikoi sähköpostisi sillä kohdenimellä, mihin koiran tiedot liittyvät. Mikäli samalla koiralla on useita kohteita kirjassa, niin voit ne yhdistää yhteen sähköpostiin, mutta tällöin otsikoi sähköposti kaikilla koiran kohteilla.