ERIKOISNÄYTTELY STAFFEILLE JA AMSTAFFEILLE 5.9.2020

Staffordshirenbullterrieriyhdistys SBTY ry järjestää erikoisnäyttelyn staffordshirenbullterriereille ja amerikanstaffordshirenterriereille Vantaalla 5.9.2020. Näyttely järjestetään viranomaisten linjausten ja Suomen Kennelliiton ohjeiden mukaisesti. Mahdollisista poikkeusjärjestelyistä tiedotetaan mahdollisimman pian. Näyttelyyn on jouduttu tekemään tuomarimuutoksia matkustukseen liittyvien rajoitusten takia; alla päivitetyt tuomaritiedot.

Näyttelyssä arvostellaan myös pennut (5-alle 7kk & 7-alle 9kk) sekä jälkeläisluokat.

Vuoden 2020 erikoisnäyttely järjestetään Terrier Weekend 2020 -tapahtuman yhteydessä yhdessä muiden terrierirotujen rotujärjestöjen ja -yhdistyksien kanssa. Staffordshirenbullterrierien ja amerikanstaffordshirenterrierien erikoisnäyttely järjestetään la 5.9.2020, ja STJ.n päänäyttely Terri-Eri 2020 su 6.9.2020.

NÄYTTELYPAIKKA

Luotikuja 2, 01200 VANTAA

AIKATAULU

Aikataulu

Poikkeusjärjestelyt ja ohjeet

TULOKSET JA KUVAT

Näyttelyssä on käytössä online-tulospalvelu ja sähköiset arvostelut.

Rotukohtaiset tulokset ja arvostelut löytyvät Showlinkin tulospalvelusta.

TUOMARIT

Staffordshirenbullterrieri

Karin Bergbom, Suomi: pennutnartut, ROP-pentu, ROP, ROP-kasvattaja

Tanya Ahlman-Stockmari, Suomi: urokset, ROP-veteraani, ROP-jälkeläisluokka

Amerikanstaffordshirenterrieri

Goran Gladic, Suomi

Ryhmäkilpailut

BIS pentu Karin Bergbom
  BIS veteraani Tanya Ahlman-Stockmari
  BIS kasvattajaryhmä Karin Bergbom
  BIS jälkeläisryhmä Tanya Ahlman.Stockmari
  Best In Show Goran Gladic

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen sähköisesti Showlinkin järjestelmässä tai postitse Kennelliiton lomakkeella SBTY erikoisnäyttely 2020 c/o Salina Parkkonen, Pistolantie 3 B, 04500 Kellokoski.

Ilmoittautumismaksut 10.8. mennessä ensimmäinen koira 35€, saman omistajan 2. jne koira 30€. Pennut ja veteraanit 30€, yli 10-v. veteraanit ilmaiseksi.

Ilmoittautumismaksut 11.-16.8. (vain netti-ilmoittautuminen) 50€, yli 10-v veteraanit ilmaiseksi.

Postitse ilmoittautuminen maksetaan 10.8.2020 mennessä tilille FI79 8000 1401 5066 55 ja BIC-koodi: DABAFIHH, viitenumero 5020182

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton kotisivuilta. Lisäksi jokainen näyttelyyn osallistuva sitoutuu noudattamaan näyttelyn järjestäjän antamia ohjeita, jotka mahdollistavat tapahtuman järjestämisen koronan aiheuttaman poikkeustilanteen aikana viranomaisten ja Kennelliiton ohjeiden mukaisena. Jokainen osallistuu tapahtumaan omalla vastuullaan. Kennelliitto, tapahtuman järjestäjät tai näyttelyn toimihenkilöt tai ulkomuototuomarit eivät ole vastuussa mahdollisesta korona-altistumisesta tai koronaan sairastumisesta, eivätkä näistä aiheutuvista mahdollisista vahingoista.

TIEDUSTELUT

Oona Reponen