Harkitsetko staffin ostamista?

Tutustu rotuun!

• Lue yhdistyksen sivuilta tietoa rodusta - sen luonteesta, historiasta ja terveydestä.
  • Tule mukaan yhdistyksemme tapahtumiin, joista löydät takuuvarmasti staffeja sekä ihmisiä, jotka kertovat rodusta mielellään. Tapahtumista ilmoitamme täältä sivuiltamme sekä Facebookissa.
  • Staffien kanssa käydään aktiivisesti näyttelyissä - tule rohkeasti tutustumaan koiriin ja ihmisiin kehän laidalle. Kennelliiton sivuilta löydät näyttelyt, joissa staffit ovat mukana.
  • Ota yhteyttä kasvattajiin ja pyydä saisitko tulla tutustumaan koiriin. Yhteystietoja löydät helposti kasvattajalistaltamme.
  • Liity yhdistyksen jäseneksi ja saat kotiisi Staffi-lehden, joka ilmestyy neljästi vuodessa.

Tutustu kasvattajiin!

Kun olet päättänyt hankkia staffin, tutustu kasvattajiin ja heidän pentusuunnitelmiinsa. Myös pentuvälittäjämme Sari voi auttaa sopivan pennun etsinnässä.

Tutustu emään ja pentuihin!

Kun kasvattaja on löytynyt, käy tutustumassa emään ja pentuihin. Tutustu pennun emään ja isään myös Kennelliiton jalostustietojärjestelmän kautta. Sieltä näet muun muassa koirien terveystulokset, sukutaulut ja näyttely- ja koetulokset.

Tee aina koiran kaupasta virallinen kauppasopimus.