Etusivu Staffi Amstaffi Yhdistys Alaosastot Pentuvälitys Jalostus ja terveys Kasvattajia Harrastukset Staffi-lehti Erikoisnäyttely 2018 Staffipäivä 2018 Linkit Jäsenille Tapahtuma-arkisto In English

NÄYTTELYTULOSTEN ILMOITTAMINEN

Lähetä tulokset osoitteeseen webmaster@staffordshirenbullterrieriyhdistys.fi sekä lehden, että Facebookin osalta.

Staffi-lehti

Staffi-lehdessä julkaistaan kuvat näyttelyssä palkituista koirista. Ilmoita tulokset esimerkiksi muodossa "ROP MC MVA Äkäslompolon Mäkäränpurema, VAL ERI 1 SA, CACIB".

Julkaistavat palkintosijat ovat:
ROP ja VSP, SERT, NORD-SERT ja CACIB-saajat ROP- ja VSP-veteraani, ROP-kasvattaja ROP- ja VSP-pentu, ROP- ja VSP-juniori.

Lehdessä julkaistaan pääsääntöisesti yksi kuva / koira / lehti ROP- ja VSP-koirasta, sertien voittajista sekä ROP-kasvattajaryhmästä, -pennusta, -juniorista ja -veteraanista. Ulkomaisista näyttelyistä kuvat julkaistaan jos ne lehteen mahtuvat. Muutenkin tulosten julkaisussa käytetään harkintaa lehden muun sisällön määrän perusteella. Erikoisnäyttelyn osalta kuvat ja tulokset julkaistaan kattavammin kuin edellä on kuvattu.

Facebookin näyttelytähdissä julkaistaan lehdessä julkaistavien kuvien lisäksi kuvat PU- ja PN-luokissa sijoittuneista koirista. Muista laittaa kuvan mukaan näyttelyn aika ja paikka, tuomari, koiran sijoitus sekä koiran virallinen nimi.