Etusivu Staffi Amstaffi Yhdistys Alaosastot Pentuvälitys Jalostus ja terveys Kasvattajia Harrastukset Staffi-lehti Erikoisnäyttely 2017 Staffipäivä 2017 Linkit Jäsenille Tapahtuma-arkisto In English

NÄYTTELYTULOSTEN ILMOITTAMINEN

Lähetä tulokset osoitteeseen webmaster@staffordshirenbullterrieriyhdistys.fi sekä lehden, että Facebookin osalta.

Staffi-lehti

Näyttelytulosten ilmoittaminen Staffi-lehden toimitukseen on sovittu ROP-koiran omistajan tehtäväksi. Tulokset voi kuitenkin lähettää kuka tahansa - ei haittaa, jos saamme saman näyttelyn tulokset kahteen kertaan. Jos haluat oman koirasi tulokset tai kuvan lehteen, toimita meille seuraavat tiedot:

ROP ja VSP
PU ja PN 1-4
ROP- ja VSP-veteraani
ROP-kasvattaja
ROP- ja VSP-pentu, jos valittu.
Ilmoita tulokset esimerkiksi muodossa "PU 2 MC MVA Äkäslompolon Mäkäränpurema, VAL ERI 1 SA, vara-CACIB" tai hyödynnä lomaketta.

Lehdessä julkaistaan kuva ROP- ja VSP-koirasta, sertin voittajista sekä ROP-kasvattajaryhmästä, -pennusta, -juniorista ja -veteraanista. Ulkomaisista näyttelyistä kuvat julkaistaan jos ne lehteen mahtuvat. Muutenkin tulosten julkaisussa käytetään harkintaa lehden muun sisällön määrän perusteella - voit siis laittaa muidenkin PU- ja PN-luokissa sijoittuneiden kuvia tulemaan, ne julkaistaan jos tilaa riittää. Lehdessä julkaistaan pääsääntöisesti yksi kuva / koira / lehti. Erikoisnäyttelyn osalta kuvat ja tulokset julkaistaan kattavammin kuin edellä on kuvattu.

Facebookin näyttelytähdissä julkaistaan lehdessä julkaistavien kuvien lisäksi kuvat PU- ja PN-luokissa sijoittuneista koirista. Muista laittaa kuvan mukaan näyttelyn aika ja paikka, tuomari, koiran sijoitus sekä koiran virallinen nimi.