Staffi-lehti

Staffi 2/2019

Staffi-lehti on Staffordshirenbullterrieriyhdistys ry:n jäsenjulkaisu, joka ilmestyy jäsenille kotiin kannettuna maalis-, kesä-, syys- ja joulukuussa. Runsaasti valokuvia sisältävässä Staffi-lehdessä julkaistaan asia-artikkeleiden lisäksi muun muassa jäsenten kirjoittamia hauskoja staffi- ja amstaffitarinoita, juttuja ajankohtaisista staffitapahtumista, näyttely-, koe- ja luonnetestituloksia. Kaikki viralliset terveystutkimustulokset, sekä koetulokset julkaistaan vuosikirjoissa. Lehti pyritään kokoamaan mahdollisuuksien mukaan siten, että kussakin numerossa olisi koko jäsenistölle jotakin luettavaa.

Staffi-lehden sisältö lepää paljolti jäsenistön ahkeruuden ja luovuuden hartioilla. Lehden toimituksen tehtävänä on koota sille toimitetusta materiaalista mahdollisimman laadukas lukupaketti, joten vastaanotamme suurella kiitollisuudella jäsenistön lähettämiä juttuja ja valokuvia. Näyttelytulosten ilmoittaminen lehden toimitukseen on sovittu ROP-koiran omistajan miellyttäväksi velvollisuudeksi.

Staffi-lehden arkisto kootaan yhdistyksen nettisivuille, jäsenille tarkoitettuun osioon. Käyttäjätunnuksen ja salasanan löydät uusimmasta Staffi-lehdestä.

Materiaalin toimittamisen määräpäivät ovat:

staffi 1/xx 15.2
staffi 2/xx 15.5.