Pääkuva 1

JÄSENHAKEMUS

Haluan liittyä varsinaiseksi jäseneksi perhejäseneksi
Nimi
Katusosoite
Postinumero
Postitoimipaikka
Puhelin
Sähköpostiosoite
Syntymäaika
Koirani on staffi amstaffi

Mikäli varsinaisen jäsenyyden lisäksi halutaan samalla
liittää myös perhejäsen, täytä alla olevat tiedot.
Perhejäsenen nimi
Perhejäsenen syntymäaika
Tarkistuskoodi
Kirjoita alla olevat merkit yllä olevaan ruutuun

Maksa jäsenmaksu SBTY:n tilille FI79 8000 1401 5066 55 (BIC: DABAFIHH)
(Viestiosaan "jäsenmaksu", vuosi, nimi sekä mahd. perhejäsenien nimet)

Epäselvissä tapauksissa otathan yhteyttä jäsensihteeriin: jasensihteeri@staffordshirenbullterrieriyhdistys.fi

Kasvattajat huom.
Ilmoitathan pentuejäsenet suoraan sähköpostilla jäsensihteerille:jasensihteeri@staffordshirenbullterrieriyhdistys.fi. Kysythän pentuejäseniltä luvan, että heidät saa liittää jäseniksi yhdistykseen.

Hallitus hyväksyy erikseen kaikki uudet jäsenet.

Jäsenmaksut:
varsinainen jäsen 25 euroa
perhejäsen 4 euroa
pentuejäsen 5 euroa *
pentueperhejäsen 1 euro *
ulkomailla asuva varsinainen jäsen, jolle lehti postitetaan ulkomaille 30 euroa

* Vain kasvattaja voi liittää kuluvan toimintakauden aikana syntyneiden pentujensa uudet omistajat jäseniksi, mikäli kasvattaja itse sekä maksaa, että ilmoittaa samalla kertaa koko pentueen kaikki uudet pennunomistajat pentuejäseniksi tai pentuejäsenen perhejäseneksi. Pentuejäsenyys jatkuu seuraavana vuonna automaattisesti varsinaisena jäsenyytenä, jolloin jäsen maksaa normaalin varsinaisen jäsenmaksun. Vastaavasti pentuejäsenen perhejäsenen jäsenyys jatkuu perhejäsenyytenä, jolloin perhejäsen maksaa normaalin perhejäsenen jäsenmaksun.
Uusien ja aloittelevien kasvattajien jäsenhakemus tulee toimittaa jäsensihteerille niin hyvissä ajoin, että hallitus ehtii käsitellä hakemuksen ennen mahdollista astutusta. Kennelnimianomukseen rotujärjestön lausuntoa hakevan tulee olla yhdistyksen jäsen, tarvittaessa jäsenhakemus voidaan käsitellä samassa hallituksen kokouksessa, kuin kennelnimianomus. Katso myös jalostus ja terveys.

Muistathan ilmoittaa osoitteenmuutoksista jäsensihteerille hyvissä ajoin. Näin varmistat Staffi-lehden saapumisen myös uuteen osoitteeseen ajallaan.

Jäsenrekisterin tietosuojaseloste »