STAFFIPÄIVÄ keväällä 2024

Lauantaina 20.4.2024 kokoonnumme viettämään STAFFIPÄIVÄÄ Tuusulan Jokelaan!

PAIKKA

Mustin Mesta koirahalli, Tuusula
Nukarintie 24, Jokela

NUORI STAFFI -KILPAILU

Tuomari Päivi Takkinen

ILMOITTAUDU 5.4.2024 MENNESSÄ LOMAKKEELLA

Muille 25 € / koira

Maksut FI79 8000 1401 5066 55 Viite: 20042417

VIRKEÄ VETERAANI -KILPAILU

Tuomari Päivi Takkinen

ILMOITTAUDU 5.4.2024 MENNESSÄ LOMAKKEELLA

Muille 25 € / koira

Maksut FI79 8000 1401 5066 55 Viite:  20042420
Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan maksun arkistointitunnus

PARAS PÄÄ -kilpailu, Tuomari valitsee jokaisesta luokasta yhden jatkoon kilpailemaan parhaasta päästä.

PARAS KASVATTAJA -kilpailu, paras kasvattajaryhmä valitaan niiden kasvattajien kesken, joilla vähintään kolme koiraa osallistuu kilpailuun.

STAFFEIN PARI -kilpailu, parikilpailussa kilpailevat parit, jotka muodostuvat kahdesta mahdollisimman samannäköisestä koirasta. Parikilpailuun ilmoittautuminen paikan päällä ilmoittautumisen yhteydessä.

ULKOMUODON JALOSTUSTARKASTUS

Ulkomuodon jalostustarkastuksen tarkastajana toimii ulkomuototuomari Karin Bergbom

ILMOITTAUDU 5.4.2024 MENNESSÄ LOMAKKEELLA <-TÄYNNÄ

Tarkastuksen hinta
Jäsenille 25 € / koira
Muille 35 € / koira

Maksut FI79 8000 1401 5066 55 Viite:  20042433

NOSEWORK ELI HAJUTYÖSKENTELY

Nosework on USA:ssa kehitetty nenätyöskentelylaji koirille. Lajin tavoitteena on yhdistää etsintäkoirille koulutettavat perustaidot, yhteistyön kehittäminen ja halutessaan myös kilpaileminen. Laji sopii aivan kaikenlaisille koirille rotuun ja ikään katsomatta. Nosework on laji, jota on helppo harrastaa myös kotona ja se sopii erinomaisesti aktivointiin/virikkeistämiseen.

Staffipäivän yhteydessä on mahdollisuus osallistua hajutyöskentelyn alkeiden opettamisen pienryhmäkoulutukseen, jonka kesto on 45 min (3 koirakkoa /ryhmä). Kurssi sopii myös pennuille.

Kouluttajana toimii eläintenkouluttaja (eat) Liisa Tikka,koirakoulu Masseter.

ILMOITTAUDU 5.4.2024 MENNESSÄ LOMAKKEELLA

Muille 20 € / koira

Maksut FI79 8000 1401 5066 55 Viite:  20042446
Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan maksun arkistointitunnus

Paikkoja on rajoitetusti. Yleisö on tervetullut seuraamaan koulutusta (annetaan kuitenkin harjoitteleville koirakoille työrauha).

RALLY-TOKO

Rally-toko on yhdysvalloissa kehitetty laji, joka yhdistää elementtejä tokosta, agilitystä ja koiratanssista! Rally-toko on hauskaa aktivointia, jota voivat harrastaa kaikenikäiset ja kaikenkokoiset koirat ja ihmiset. Rally-tokon tavoitteena on ohjaajan ja koiran välinen yhteistyö sekä opettaa ohjaajalle hyvää koiran käsittelytaitoa.

Lajia esittelevät tapahtumassamme lajin aktiiviset harrastajat: Mari Pellikka ja Ina Ammunét. Lajiesittelyn jälkeen tapahtumapaikalla myös mahdollisuus kokeilla muutamia kylttejä ohjatusti. Nuori Staffit- sekä Virkeä Veteraani -kilpailuiden jälkeen hallissa järjestetään ohjatut pienryhmissä tapahtuvat rallytreenit rally-tokokoulutusohjaaja Susa Berghällin opastuksella.

ILMOITTAUDU 5.4.2024 MENNESSÄ LOMAKKEELLA

Osallistumismaksu
SBTY ry jäsenille osallistuminen maksutonta
Muille 10 € / koira

Maksut FI79 8000 1401 5066 55 Viite:  20042446

MUU OHJELMA

Lajiesittely, tutustutaan noseworkin saloihin

Iltapäiväohjelmana rally-tokon perusteet

Lisätietoja maaliskuun aikana

ROKOTUKSET

Kaikkien osallistuvien koirien tulee olla rokotettu Kennelliiton määräysten mukaisesti. Huomioithan, että sekä penikkatauti-, että rabiesrokotteen antamisesta täytyy olla kulunut vähintään 21 vuorokautta.

TALKOILEMAAN TAPAHTUMAAN

Ilmoittaudu mukaan